donderdag 16 februari 2012

Behangen, maar dan anders

Wisten jullie dat je je oude meubels heel makkelijk kunt pimpen met een behangetje?
Op de kamer van Jelmer stonden een kast en commode die geel waren, niet echt stoer voor een jongenskamer, dus sloophout-behang gehaald en ze lijken nu een stuk stoerder.
Ook de vensterbank was geel, dus daar ook maar behang over geplakt.
Ik heb voor het plakken multi-coat gebruikt, dat lijmt en geeft een vernislaag.






Je kunt natuurlijk ook iets uitprinten en zo je eigen "behangetje" maken en deze vervolgens ergens opplakken. Dit heb ik met Mario Bros gedaan op deze muur.



 

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee!!! Dit ga ik in mijn achterhoofd houden, komt misschien ooit wel eens van pas.
    Succes met bloggen en ik blijf je volgen.
    Groetjes
    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Vera, leuk dat je me volgt.

      Groetjes Jolanda

      Verwijderen
    2. Ik zie dat je mij ook gevonden hebt. Leuk dat je je aangemeld hebt en ik hoop dat je mijn blog met veel plezier volgt.

      Groetjes
      Vera

      Verwijderen

Ontzettend leuk dat je een berichtje achterlaat! Ik hoop dat je mijn blog blijft volgen! groetjes Jolanda