woensdag 7 maart 2012

Award



Ik zou nog de blogs vermelden voor de award, het zijn de volgende blogs geworden:


GEFELICITEERD allemaal!

Uitleg
Deze Award is een soort kettingbrief onder Bloggers. Het heeft tot doel om blogs met minder dan 200 volgers onder de aandacht te brengen. Je krijgt de Award van een collega blogger die jouw blog met veel plezier leest en je extra aandacht wil geven.
De regels
* Zet de Award op jouw blog;
* Vermeld de gever van de Award met link;
* Geef de Award door aan 5 bloggers door hun naam + blog met link te vermelden.
Dus nu snel op zoek naar andere leuke blogs die aandacht verdienen!

2 opmerkingen:

  1. Ik denk, oh een nieuwe volger ga eens even kijken, word ik hier verrast. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt je hele blog eens goe te bekijken, je maakt prachtige dingen. Je kralen zijn geweldig, toevallig heb ik er laatst eens naar gezocht workshops, maar doetinchen is een beetje te ver weg, helaas. Maar groot kompliment voor al mooie dingen die je maakt, ik blijf je volgen. ;)) groeten van Janine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Janine, je bent zelf ook een echte crea-bea en maakt mooie dingen! Ik blijf je volgen en hoop dat je de Award een leuke verrassing vind :)

      Verwijderen

Ontzettend leuk dat je een berichtje achterlaat! Ik hoop dat je mijn blog blijft volgen! groetjes Jolanda