vrijdag 8 juni 2012

Kraamkado maken

Dit kraamkado kun je zelf ook eenvoudig maken: koop een leuke (collage)lijst,
vaak vind je bij de Action al hele leuke exemplaren.

Nu maak je met behang, plaatjes, papier, tekst uit tijdschriften etc.
een collage om in de lijstjes te doen. Je kunt ook het geboortekaartje
gebruiken of gedeeltes ervan. (Ik heb hier digitaal gescrapt)

Eentje hou je vrij voor een foto van de baby.

Vervolgens kun je er nog vlindertjes of iets dergelijks op plakken en een
ophanglint aan maken en klaar is je kraamkado!

(Denken jullie aan de Give-A-Way, zie vorig bericht)





1 opmerking:

  1. Een leuk idee, ik houd het in mijn achterhoofd.

    BeantwoordenVerwijderen

Ontzettend leuk dat je een berichtje achterlaat! Ik hoop dat je mijn blog blijft volgen! groetjes Jolanda