vrijdag 29 juni 2012

Traktatie

Gisteren druk geweest met traktaties maken, Jelmer is pas 28 juli jarig,
 maar omdat dat in de vakantie valt, trakeert hij vandaag op school.
Hij leest graag de boeken van Spekkie en Sproet, dus we hebben een
voorkant van een van hun boeken een beetje aangepast.
En het geheim van de soes is verandert in: en de traktatie van Jelmer.
En op de zijkant van het busje heb ik een foto van Jelmer geplaatst.
De traktaties zelf waren spekkies, want daar houdt Spekkie van en Sproet houdt van boterhammen met pindakaas, dit waren wafels met chocolade.

Ik hoor dadelijk of ze in de smaak zijn gevallen bij zijn 26 klasgenootjes.


6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke traktatie Die moet in de smaak gevallen zijn, dat kan niet anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke traktatie origineel hoor zal zeker in de smaak vallen Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuke tractatie, en wat grappig de foto van je zoon op die bus, zal hij maar wat trots op zijn denk ik, groeten van Janine sie zich weer terug trekt in de tuin ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem3/21/2013

    Hmm is anyone else having problems with the pictures on this blog loading?
    I'm trying to figure out if its a problem on my end or if it's the blog.
    Any feedback would be greatly appreciated.

    Here is my webpage golf clubs online

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem3/23/2013

    Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem6/14/2013

    You actually make it seem so easy with your presentation but I
    find this matter to be actually something which I think I would never understand.
    It seems too complicated and very broad for me. I am looking
    forward for your next post, I will try to get the hang of it!


    My page Championgolfgifts.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ontzettend leuk dat je een berichtje achterlaat! Ik hoop dat je mijn blog blijft volgen! groetjes Jolanda