woensdag 18 juli 2012

Iets anders


Dit keer een theedoos, ik ben het servies van PIP aan het sparen, maar helaas is er
geen theedoos bij. Dus zelf maar aan de slag gegaan, een theedoos bij de Xenos gehaald en met behang van Pipstudio beplakt en lint, 3D-paint en deco-drukkers maken het af. Vrolijkt de tafel helemaal van op, als het er staat.

Morgen onder het mes (galblaas eruit), ik denk dat ik een blogpauze neem, om een beetje op te knappen. Maar wie weet kom ik juist aan het freubelen en bloggen toe, omdat ik het een beetje rustig aan moet doen. Kan ook wel eens heel therapeutisch zijn.

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk die theedoos. Helemaal geweldig.
    Veel sterkte de komende tijd. We zien wel of je aan bloggen toekomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige theedoos, sterkte morgen. Mij is die operatie ontzettend mee gevallen was binnen 3 weken aan het werk (verpleegkundige)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben gek op doosjes maken dus altijd super om te zien hoe een ander dat aanpakt, ziet er erg gezellig uit!! Ben een echte theedrinker dus... Schenk mij maar een kopje in ;))

    BeantwoordenVerwijderen

Ontzettend leuk dat je een berichtje achterlaat! Ik hoop dat je mijn blog blijft volgen! groetjes Jolanda