zondag 29 juli 2012

Zomerklaar

Gisteren een paar nieuwe slippers gekocht en deze maar direct zomerklaar gemaakt door er een aantal drukkers op te maken. En vervolgens een paar zomerse deco-drukkers/chunks er op geklikt. Helaas is het weer ondertussen wat minder, maar we hebben nog 3 weken zomervakantie, dus wie weet krijgen we nog een paar mooie dagen.
Ook ben ik mijn blog een beetje aan het restylen, het kan best dat hij er telkens weer iets anders uit ziet, (ik kan nu eenmaal moeilijk beslissen) en wat ik de ene keer mooi vind is de volgende dag toch weer iets minder .....

3 opmerkingen:

  1. Leuk om je nieuwe slippers een persoonlijk tintje te geven, ze zijn nu echt uniek, erg mooi.
    Succes met het restylen van je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor je slippers.Hoe doe je dat restylen, ik wil mijn blog ook eens restylen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat leuk Jolanda, en zo vrouwelijk ook, ergggggg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ontzettend leuk dat je een berichtje achterlaat! Ik hoop dat je mijn blog blijft volgen! groetjes Jolanda