zaterdag 25 augustus 2012

Feestje!

Vanmiddag een aantal dames gehad die een vrijgezellenfeestje vierden. Ze begonnen met de workshop deco-drukkers maken om vervolgens ... geen idee wat ze nog gingen doen, maar de workshop was in ieder geval geslaagd. Een gezellige groep, die trots was op hun zelfgemaakte deco-drukkers (en terecht)
Helaas kom ik nauwelijks aan andere dingen toe, eerst de nieuwe ruimte nog afmaken en toneel moet ook nog geleerd worden want 6 september is de voorstelling al (slik).


5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om zo je vrijgezellenfeestje te vieren. De armbanden zijn allemaal erg mooi geworden. Succes met het toneel, het is al snel 6 september

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owww wat zullen ze een leuke workshop hebben gehad, de armbanden zijn enorm leuk geworden..............enne goed leren want 6 september schiet al op :-)
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow die armbanden zijn zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem8/26/2012

    Hallo Allenmaal, Ik ben één van de negen dames van het feestje. Om de dag te beginnen bij Koe & Ko was helemaal fantastisch. Leuke locatie, Jolanda waar we graag van wilden leren goede gastvrouw, de workshop ruimte die bijna af is, mooie materialen met een super resultaat. Ik denk dat er nog dames terug gaan met weer andere vrienden. We houden je blog scherp in de gaten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je liever reactie! Ik vond het ook een leuke middag en wie weet, zie ik een aantal dames nog terug.

      Verwijderen

Ontzettend leuk dat je een berichtje achterlaat! Ik hoop dat je mijn blog blijft volgen! groetjes Jolanda