zondag 5 augustus 2012

moodboard

Gisteren verf gehaald voor de nieuwe ruimte (25% korting op alle verf bij Karwei) en vervolgens een soort moodboard gemaakt, digitaal, dat wel. Kan niet wachten tot de ruimte klaar is en ik kan beginnen met inrichten, helaas lopen we een beetje achter op schema en halen we waarschijnlijk de deadline niet. Ik kom trouwens altijd met dezelfde kleuren thuis, mijn keuken heeft dezelfde tinten en is al een jaar of 15 oud, mijn smaak blijft dus een beetje hetzelfde.

2 opmerkingen:

  1. Heel edele kleuren, mooi wordt dat vast, rustig, moet je mijn rommeltje bj elkaarmzien, hahaa, ik bewonder mensen die het altijd zo kooi kunnen inrichten, ik zoek gewoon vanalles bij elkaar wat dus niet ij elkaar past, erg hoor ;) veel plezier met het inrichten straks

    BeantwoordenVerwijderen

Ontzettend leuk dat je een berichtje achterlaat! Ik hoop dat je mijn blog blijft volgen! groetjes Jolanda