zondag 19 augustus 2012

Verf en give-a-way

De kinderen hadden dus afgelopen week Kivada en zijn druk met de verf in de weer geweest, maar ik ook. De stoelen zijn inmiddels niet bruin meer en de nieuwe ruimte schiet al aardig op. Zie de foto's hieronder. Maar we zijn er nog niet en de kwast/verfroller zal ik ook deze week nog regelmatig gebruiken.
Omdat de zomervakantie bij ons voorbij is en het nieuwe seizoen weer begint vier ik dat met een Give-A-Way. Dit keer kun je een sleutelhanger van een uiltje met je naam winnen.
Hiervoor moet je het volgende doen:
Volger worden (of misschien ben je dit al wel) en een berichtje achterlaten.
1 september maak ik de winnaar bekend.

15 opmerkingen:

  1. Yes, ik ben de eerste. Wat een leuke give-away. Hier doe ik natuurlijk heel graag aan mee.
    Ga het ook nog even linken op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige give away ,volgen doe ik je al Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihihi je kinderen zijn ook erg creatief. Pff knap hoor dat verven, daar heb ik nu een bloedhekel aan. Maar het wordt wel heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem8/20/2012

    gaaaf wordt je nieuwe ruimte!! ben heel benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet! en die give-a-way ook weer zo leuk,leuk,leuk! ik zeg..mee doen!
    liefs carola cnossen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Astrid K8/20/2012

    Volgen? Ik ben far out jouw trouwste volgster en PR lid. Give a way ...... Here I come ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw de ruimte wordt echt heel erg mooi! binnenkort maar eens live bij je kijken :) groetjes heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heej wat gaaf die stoelen,ik ga je volgen ben net volger geworden en heb je link op mijn page geplaatst. mocht je zin hebben in een give away bij mij die staat hier
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/08/creations-and-stuff-2e-give-away.html

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe heel graag mee aan de je give away. Vind ze super leuk.

    Groetjes margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een leuke give away.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke give away zeg. En een leuk blog uiteraard. vooral je armbanden drukkers vind ik super tof! Ik ja je winactie linken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk uiltje, daar doe ik graag aan mee. Gr. Cilia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig uiltje! Daar doe ik graag voor mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo'n schattig uiltje zou prima aan mijn uilentas kunnen hangen dus waag ik een gokje......

    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw wat een leuke uiltjes en er is er nog één te winnen ook ik doe graag mee.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik kom hier vanaf vera's blog. Wat een mooie armbanden zie ik hier voorbij komen.
    Graag doe ik mee met de give away en natuurlijk ga ik je volgen.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen

Ontzettend leuk dat je een berichtje achterlaat! Ik hoop dat je mijn blog blijft volgen! groetjes Jolanda