dinsdag 25 september 2012

Genieten!

Even een paar daagjes met het gezin er tussenuit geweest (mocht ook wel weer eens een keertje, want was alweer twee jaar geleden). Vrijdagochtend vertrokken naar Disney Parijs. Prachtig hotel en wat een mooi park, het was echt genieten. Helaas maar van korte duur, want zondag tegen de middag vertrokken we alweer naar de Achterhoek.
Maar we hebben veel gezien en geluk gehad met het weer, alleen de laatste attractie had ik niet in moeten gaan, ze waarschuwden al dat mensen met hoge bloeddruk, hartproblemen en zwangere vrouwen er niet in mochten, maar ik dacht ach, het zal wel meevallen. Schildpadjes in de zee, wat kan daar nou gebeuren? Eerst minuut was leuk: wagentje in de vorm van een schildpad over een rail door een onderwaterlandschap, mooi koraal (Nemo), maar toen werd het donker en werd het een achtbaan met verschrikkelijke bochten! Misselijk was ik, vreselijk. Gelukkig was er een toilet in de buurt.
Nu maar weer snel de draad oppakken en blogs lezen want ik loop vreselijk achter.

2 opmerkingen:

  1. Ik herken het. In Phantasialand heb ik dat ook ooit eens meegemaakt. Dachten we een leuke binnenattractie te gaan zien, bleek het ook een achtbaan in het donker te zijn. Ik heb er wel van genoten, maar was blij dat ik niet kon zien hoe het er uit zag allemaal, want dan had ik het minder leuk gevonden waarschijnlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....dapper van je alleen de nasleep is minder :-(
    maar wat lekker dat je even met je eigen fam. hebt genoten
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Ontzettend leuk dat je een berichtje achterlaat! Ik hoop dat je mijn blog blijft volgen! groetjes Jolanda