donderdag 6 september 2012

Gouden tientje

Weer een aantal nieuwe dingen aangeschaft (structuurmatten, verf en een nieuwe kleurtje Gilders Paste) en die moeten natuurlijk even geprobeerd worden.
Verder nog een tweetal voorbeeldjes gemaakt van de muntkettingen en een gouden tientje.
Gouden tientje???? zullen jullie wel denken, ja, die hebben we nodig voor ons toneelstuk,
dus met mallen en goudkleurig Pardo-klei aan de slag geweest, helaas kan ik het resultaat nog niet laten zien, hij ligt veilig opgeborgen op het toneel, maar ik zal er binnenkort een foto van plaatsen. Ook al even met het uiltje voor Margaret aan de slag geweest, dus die kan binnenkort uitvliegen.
Duimen jullie voor me, dat vanavond het toneelstuk goed gaat??



2 opmerkingen:

  1. Ik ben al druk bezig met duimen, veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mijn duimen al blauw voor je :-)
    "break a legg"lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Ontzettend leuk dat je een berichtje achterlaat! Ik hoop dat je mijn blog blijft volgen! groetjes Jolanda