zondag 16 september 2012

Jeans


Een aantal deco-drukkers/chunks gemaakt van metaal en inkt die mooi bij jeans kunnen worden gedragen (natuurlijk ook ergens anders bij), maar mijn uitgangspunt was mijn favoriete spijkerbroek. Wil je nu zelf ook zulke mooie deco-drukkers maken, kijk dan even bij de tab: workshop deco-drukkers.
Verder bezig met een geboorteklok en  (nog steeds) met de nieuwe ruimte. Proberen of we er deze week een kachel in krijgen, want het begint 's avonds toch wel fris te worden. Maar ik heb ook nog een heleboel andere dingen op mijn to-do-lijstje staan, dus ik weet niet of dat gaat lukken. Geniet nog maar lekker van deze nazomerdag!


1 opmerking:

  1. wat een prachtige exemplaren heb je gemaakt zeg, kunstig
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Ontzettend leuk dat je een berichtje achterlaat! Ik hoop dat je mijn blog blijft volgen! groetjes Jolanda