dinsdag 18 september 2012

Oeps!

Nog een voorbeeldje gemaakt voor de workshop muntketting maken en mijn stickers kwamen vandaag binnen. Nu heb ik vroeger (in een ver, ver verleden) op een reclameburo gewerkt, dus ik kan redelijk met de computer omgaan en heb mijn logo, visitekaartjes, flyers, stickers zelf gemaakt op de computer. En laat ze vervolgens ergens drukken. Nu ging ik er bij de stickers vanuit dat het de prijs per vel was (50 exemplaren besteld) maar het bleek de prijs per sticker te zijn: OEPS!..... ze zijn in ieder geval leuk (toch)????

4 opmerkingen:

  1. De stickers zijn erg leuk, maar ik denk dat je flink moest slikken toen je de factuur zag. Beter kijken de volgende keer??? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat valt dan wel heel erg tegen. Maar ze zijn wel de moeite waard. Ze zien er heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de sticker is zeker erg mooi, maar wat een tegenvaller zeg....laat ze ze nooit weggooien zonde zeg
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps! Maar ze zijn wel heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ontzettend leuk dat je een berichtje achterlaat! Ik hoop dat je mijn blog blijft volgen! groetjes Jolanda