zondag 9 september 2012

Succes

Het toneel ging afgelopen donderdag SUPER! Een volle zaal heeft genoten van ons stuk.
Ik heb nog even het gouden tientje op de foto gezet (zoals beloofd), hierover ging tenslotte het hele toneelstuk: zoektocht in een vakantiehuisje naar gouden tientjes,
met als gevolg een gesprongen waterleiding en een badkamer die een puinhoop werd. 
Het was een groot succes!

Verder ben ik druk geweest met o.a. metaal en alcohol inkt voor deco-drukkers.
We hebben de nieuwe ruimte weer leeg gehaald, want de tegelvloer gaat erin. Het zit ons iets tegen, maar ik hoop dat ik a.s vrijdag de boel weer kan inrichten.

2 opmerkingen:

  1. Proficiat met het toneelstuk! Origineel verhaal ook. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat alles goed verlopen is met het toneelstuk. Je chunks zijn weer geweldig

    BeantwoordenVerwijderen

Ontzettend leuk dat je een berichtje achterlaat! Ik hoop dat je mijn blog blijft volgen! groetjes Jolanda