woensdag 24 oktober 2012

Kado

Ik had al enkele dingen van het PIP-servies, maar nu heb ik nog een leuk servies ontdekt: Studio Koekepeer! Nu kreeg ik vorig week een mok en een kom (voor mijn verjaardag) en wat bleek; er zit nu een verkoopadres bij ons in de buurt, dus hup er naar toe en mijn
servies aangevuld. Beide serviezen staan nu te pronken in de nieuwe ruimte.

Verder had ik Per, het vriendje van Jelmer al een poosje een klok beloofd en die is nu ook (eindelijk) af. Hij was er erruuuug blij mee.

(Denken jullie nog aan de give away? en nieuwe volgers: welkom!)

3 opmerkingen:

  1. Leuk dat servies van Koekepeer en wat heb je een prachtige kast, daar zal het servies heel mooi in uitkomen.
    De klok is leuk en fijn dat Per er blij mee was, daar doe je het toch voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben even op de site van Studio Koekepeer gaan kijken. Wat leuk! Heel erg mooi servies :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die kast van je ♥♥ wat een plaatje...koekepeer het is al een leuke naam ben eerst even gaan neuzen natuurlijk , wat een mooie dingen hebben ze daar, maar dat vind ik ook van pip en die klok heb je enorm mooi gemaakt
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Ontzettend leuk dat je een berichtje achterlaat! Ik hoop dat je mijn blog blijft volgen! groetjes Jolanda