zondag 21 oktober 2012

Kast en krans


Het begint op te schieten met de nieuwe ruimte, er stond nog een een donkerbruin naaimachine kastje en die heb ik een likje verf gegeven. In het echie is hij groener dan op de foto. Verder nog een herfstkrans gemaakt, dit ging lekker snel, een krans gekocht
(Keramik Scheune in Bienen 1.99 euro) inclusief blad, dus ik hoefde er alleen nog maar kleur aan toe te voegen. De tuin in; zonnehoed, hoedjes van eikels, sedum en paarse besjes gevonden en dit tussen het blad gestoken en klaar is de herfstkrans.

3 opmerkingen:

  1. Oh! Dat is echt een stoer kastje geworden zo met een likje verf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kreeg hem niet mooi op de foto, de kleur is in het echt veeeeeel mooier.

      Verwijderen
  2. Wat een keileuk kastje, ziet er super uit en die krans vind ik echt geweldig, ik kan helemaal niets met bloemsierkunst, dus ik kijk er altijd heel bewonderend naar ;))

    BeantwoordenVerwijderen

Ontzettend leuk dat je een berichtje achterlaat! Ik hoop dat je mijn blog blijft volgen! groetjes Jolanda