dinsdag 4 december 2012

Sint en meer


Nog een paar voorbeelden van "munt"kettingen.
Vier gemaakt van metaal en eentje van Friendly Plastic.
Wil je nu zelf ook een muntketting maken, kijk dan even onder de tab
workshop muntketting voor meer informatie en data.

De Sint-surprises voor school zijn ook klaar, daar kunnen de kinderen vaak wel wat hulp bij gebruiken. En vanavond vieren we pakjes-avond en morgenavond gaan we
gezellig gourmetten!
Iedereen die nog pakjesavond moet vieren: veel plezier!





3 opmerkingen:

  1. Je kettingen zijn echt prachtig!! Veel plezier vanavond, wij gaan morgenavond nog een klein Sintfeestje vieren! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat maak je toch KUNST, elke x geniet ik weer, ik wens je fijne gezellige dagen ook toe

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kettingen zijn zo mooi, ik zou er graag eentje bestellen. Alleen welke kleur??????

    BeantwoordenVerwijderen

Ontzettend leuk dat je een berichtje achterlaat! Ik hoop dat je mijn blog blijft volgen! groetjes Jolanda