maandag 21 januari 2013

Lente?

Ook zo koud? Eerlijk gezegd heb ik er alweer genoeg van.
Het mag wel lente worden wat mij betreft. Maar het is wel lekker om (dicht bij de kachel) een beetje te freubelen. Weer een aantal nieuwe voorbeeldjes gemaakt van deco-drukkers. Nieuwe afbeeldingen en de metaal plaatjes dit keer eens anders om gebruikt (d.w.z. niet de afbeelding maar de omgeving opgeschuurd).
Zo nu de kids weer ophalen, op tijd gaan, want onze binnenweg is hopeloos
met al die sneeuw. De eerste schade aan de auto is er ook al :(


1 opmerking:

  1. Van mij mag het ook lente worden hoor, de sneeuw is wel mooi maar weer even lekker buiten een kopje koffie drinken, ik kan er al naar uitkijken.
    De drukkers zijn weer erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Ontzettend leuk dat je een berichtje achterlaat! Ik hoop dat je mijn blog blijft volgen! groetjes Jolanda