woensdag 23 januari 2013

Bordjes


Ik vond de muur in de nieuwe ruimte nog een beetje kaal en wilde nog iets met
behang doen. Vooral het behang van Studio Ditte en Pip Studio vind ik
helemaal leuk, alleen het is zo prijzig. Dus daar het volgende op bedacht:
zoek op internet leuke afbeeldingen, in dit geval dus borden, en print dit uit
op wat dikker papier. Knip ze uit en plak het met behangplaksel of decoupage/servettenlijm
op de muur. Als het droog is breng je nog een laagje decoupage/servettenlijm aan op de
afbeeldingen als vernislaagje. 
Ben helemaal blij met het resultaat!


O ja, deze week nog een Valentijn giveaway!


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, ziet er super uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nah, wat goed bedacht zeg!
    Ik vind dat mooie behang ook zo vreselijk duur.... da's wel heel jammer maar.... creatieve geesten hebben overal een oplossing voor!
    Het staat prachtig!
    En oh... een give away in het verschiet? Leukie!

    BeantwoordenVerwijderen

Ontzettend leuk dat je een berichtje achterlaat! Ik hoop dat je mijn blog blijft volgen! groetjes Jolanda