zondag 17 februari 2013

Kapstok maar dan anders....

De muur in de workshopruimte heb ik in twee kleuren geschilderd,
maar dan blijft de lijn zo duidelijk zichtbaar. Een poosje zo gelaten, maar nu dan toch daar wat op gevonden: een plint gekocht, deze geschilderd en een beetje een
oud uiterlijk gegeven en vervolgens er allerlei haken en knoppen op gemaakt.
En dan heb je een kapstok ... maar dan anders.....

Bij ons in de buurt zit een winkel met allemaal deurbeslag, dus daar was keuze
genoeg in allerlei haakjes en knoppen. Ik heb er ook nog een eigen tintje aan
gegeven door een houten knop te schilderen en een (net als de deco-drukkers) glasdruppel met lief plaatje op te plakken.


9 opmerkingen:

  1. wowww wat geweldig mooi zeg me al die verschillende knoppen en haakjes eraan ♥♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zeg dit is een plaatje, ik hou ervan ♥
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee, dat ziet er geweldig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er prachtig uit zo. Heb je mooi opgelost.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, Vooral het idee om een glasdruppel er op te plakken. Ik denk dat ik die even onthoud en eens ga gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed bedacht! Ziet er erg leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk en het ziet er zo trendy uit!! mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk gedaan met dat lieve vintage plaatje!
    Een super idee, je moet het maar bedenken, nietwaar?
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee! De verschillende knopjes maken het helemaal af. Ik heb laatst een prachtige roestvrij stalen stang gekocht met hangers als kapstok. Die zou ik natuurlijk kunnen opvrolijken met verschillende hangers. :) Inspiratie alom!

    BeantwoordenVerwijderen

Ontzettend leuk dat je een berichtje achterlaat! Ik hoop dat je mijn blog blijft volgen! groetjes Jolanda