maandag 25 maart 2013

Haaksels en meer


Dit keer ook iets door anderen gemaakt:
het gehaakte uiltje kreeg ik van Heidi, dank je wel!!! (Ik vind het zo'n schatje)
en de groene knuffel is gemaakt door Margaret, zij haakte deze knuffels voor een
goed doel: Beat Batten en heeft inmiddels al een mooi bedrag bij elkaar gehaakt.

Verder nog een aantal hangers gemaakt, wil je deze nu zelf ook maken:
donderdag 11 april zijn er nog enkele plekken vrij!
(kijk voor meer info even onder de tab workshop muntketting maken)

7 opmerkingen:

  1. Die heb je leuk gemaakt zeg ♥
    En de groene knuff en het uiltje owwwwww wat een schatjes zeg. Geniet ervan.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk je gekregen knuffie s♥♥♥
    en die hangers zijn weer super
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hangers zijn weer prachtig.
    Geniet van de mooi gemaakte haaksels.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk uiltje zeg! Ik kom hier via Hester. Ik ga je volgen!

    Groetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om mijn knuffel terug te zien. Ik blijf je hangers schitterend vinden .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fijn dat het uiltje en warme nest heeft gekregen ! jij ook bedankt! liefs Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De haaksels zijn erg mooi, maar je hangers zijn geweldig

    BeantwoordenVerwijderen

Ontzettend leuk dat je een berichtje achterlaat! Ik hoop dat je mijn blog blijft volgen! groetjes Jolanda