donderdag 21 maart 2013

Kleur bekennen

Na de rode, ook de blauwe, groene, zwarte, grijze, bruine, paarse en oranje
deco-drukkers/chunks uitgezocht. Ben benieuwd hoe lang het zo netjes op kleur
blijft liggen.

Op veel blogs lees ik dat het volgen van een blog anders wordt, ga me er
morgen maar eens in verdiepen, want ik hoop dat ik jullie en jullie mij kunnen
blijven volgen.
Inmiddels ook mijn eigen knoopjes met Koe&Ko gebruikt, maar helaas vergeten er een foto van te maken, ik zal er de volgende keer aan (proberen) te denken.






3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige verzameling! Je hebt nog een paar maanden om het uit te zoeken hoor. Maar veel bloggers hebben zich al bij Bloglovin' aangemeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi gezicht zo op kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleurrijke verzameling.

    BeantwoordenVerwijderen

Ontzettend leuk dat je een berichtje achterlaat! Ik hoop dat je mijn blog blijft volgen! groetjes Jolanda