vrijdag 22 maart 2013

Snailmail


Via Tante Jannie maakte ik kennis met Snailmail. Superleuke site!
Binnenkort komt er een boekje op de markt: I love patterns, je kon er een patroontje
voor insturen en de 10 leukste/mooiste/grappigste/origineelste worden in dit boekje geplaatst. Dus ik aan de slag, erg leuk om te doen en nog ontspannend ook (moest aan mandela tekenen denken), ben blij met het resultaat en al met de volgende bezig.

(Ik was helaas te laat om in te zenden)
Ben nog even aan het uitvogelen hoe ik er een download van kan maken, zodat diegene die het
patroontje ook leuk vinden hem kunnen downloaden en gebruiken voor ....


7 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda
    Wat ziet er dit leuk uit zeg.
    Benieuwd wat het gaat worden
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat is ie GAAF zeg! Wat jammer dat je net te laat was om hem in te sturen. :( Maar ik zou het wel super leuk vinden als we hem binnenkort kunnen downloaden en er lekker mee kunnen snailmailen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is mooi zeg...knap hoor!! Jammer dat je te laat was! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jemig die is ff vet gaaf ♥♥ jammer zeg dat je te laat was

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken het niet, maar het ziet er zo wel mooi uit. Jammer dat je te laat was anders zou het vast en zeker geplaatst worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammaer dat je te laat was met inzenden het is namelijk wel een hele leuke.Enne ik wil die wel kunnen downloaden hoor. groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Ontzettend leuk dat je een berichtje achterlaat! Ik hoop dat je mijn blog blijft volgen! groetjes Jolanda