dinsdag 5 maart 2013

Voorjaar!


Als ik zo naar buiten kijk begint het nu er toch echt op te lijken: VOORJAAR!
Ik heb nog een paar deco-drukkers/chunks gemaakt in de voorjaarskleurtjes.

En verder heb ik knopen met naam besteld, ik zag ze bij Jenneke (en die had het weer van Trui). Snel op Etsy gekeken, maar ik zag dat ze ook een website hebben: Girlsfever.com Gewoon in het Nederlands, lekker makkelijk en via bankoverschrijving, dus geen gedoe met creditcard. Ze zijn inmiddels verzonden.



Dus nu maar afwachten!







7 opmerkingen:

  1. Heeej ik zal siss die tip ook even geven!
    Wat leuk zeg
    En je hebt leuke drukkers gemaakt ♥
    Lieve groet Hester
    https://www.facebook.com/hester.horden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahahaha...............dat meen je...

    owwwwwwwwwwwwwwww de jouwe gaan ook leuk worden ♥♥

    en fijn dat ik het weet

    je drukkers zijn weer het einde ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Ik was 22.30 euro kwijt. Knopen, opdruk en verzenden, ik heb geen idee wat ze via Etsy kosten.

      Verwijderen
  4. wat een leuk gevarieerd blog heb jij. Ik ben je volger nummer 70 geworden, een mooit getal, vind ik altijd leuk. In het weekend eens even lekker verder doorlezen. Nu heb ik er even snel doorheen gescrold en her en der wat gelezen.

    Mijn oog viel op je blognaam. Koe en Ko. En dan val ik op koe. Ik hoop nog te lezen hoe je aan deze naam komt. Ik ben gek op koeien :)

    Misschien vind je het ook leuk eens bij mij te komen kijken. Ik heb op het moment ook twee give away's staan. Geinteresseerd. Je bent van harte WELKOM

    groeten Saskia,

    www.lafemeenspruiten.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke knopen!
    Ik ben benieuwd als je ze echt hebt hoe ze eruit zien.
    Groetjes Bloemar

    BeantwoordenVerwijderen

Ontzettend leuk dat je een berichtje achterlaat! Ik hoop dat je mijn blog blijft volgen! groetjes Jolanda