dinsdag 23 april 2013

Bezoek!


Gistermiddag hebben de kinderen van groep 4 van Wis&Wierig uit
Gaanderen een bezoekje aan onze boerderij gebracht.
Dit is bijna een traditie geworden: in 2004/2005 toen onze oudste dochter Anne
bij Juf Inge zat, zijn we ermee begonnen en nu komen ze (bijna) ieder jaar
onze boerderij bezoeken.
De kinderen zijn altijd erg enthousiast en stellen leuke vragen!

(Als bedankje kregen we deze schalen met madeliefjes)

Ik zag dat er vandaag ook nog nieuwe volgers bij zijn gekomen:
welkom, op naar de 100!


6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk initiatief. Het s altijd leuk om op een boerderij te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owww wat enorm leuk dat ze blijven komen en dat jullie dit ook doen

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lek is dat en ik zie dat jij er helemaal op ingesteld bent, met een kring van strobalen
    Leuk hoor
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat is echt hartstikke leuk voor de kids want wanneer komen sommigen nou op een boerderij?! Wij doen dat altijd met groep 2... super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is leuk! Kan me heel goed voorstellen dat de kinderen zich ook prima vermaken zo op de boerderij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh! Jij woont op een boerderij. Al van toen ik een kind was, droom ik daarvan.
    Gelukzak. Zo leven temidden van de beesten, dat zou ik zo graag willen.

    Welke dieren zijn jouw favorieten?
    En heb je zelf ook veel huisdieren?

    Ik vind het logo van Koe&Ko leuk. En je banner ook.

    Ik zie dat je een giveaway houdt, maar vermits ik al zoveel klokken in dit huis heb, ga ik een keer overslaan. Mooi gemaakt trouwens.

    Bij mij is er momenteel ook een giveaway tot morgen.

    Brigitte.

    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Ontzettend leuk dat je een berichtje achterlaat! Ik hoop dat je mijn blog blijft volgen! groetjes Jolanda