maandag 16 december 2013

Kerstboom



Vorig jaar al een steigerhouten kerstboom, nu een andere
variant erbij gemaakt. Vrijdag 6 december samen met een aantal
dames een (toen nog gratis) kerstworkshop bij de Gamma gevolgd.
En deze kerstboom van vurenhouten plankjes gemaakt.
Allemaal blij met het resultaat, helaas was de workshop de
volgende dag niet meer gratis, maar werd er 65 euro voor
het maken van de grote boom gevraagd :-(

De kerstboom geschilderd in drie kleuren Annie Sloan krijtverf:
Paris Grey, Duck Egg Blue en Old White en vervolgens in
de (donkere) wax gezet.


4 opmerkingen:

  1. wowww wat is ie mooi zeg :-)♥

    65 eurie tis me nogal zeg vieuw!!

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 65 euro had ik er niet voor gegeven! mazzel gehad! Jouw boom is ook mooi geworden ;-)

      Verwijderen
  2. dat is een kick ding! Ik heb er ongeveer zo eentje kado gekregen afgelopen december bij aanrechtblad-kopen.nl toen ik een keukenblad kocht.

    BeantwoordenVerwijderen

Ontzettend leuk dat je een berichtje achterlaat! Ik hoop dat je mijn blog blijft volgen! groetjes Jolanda