zondag 23 maart 2014

Kale muur





Eindelijk geen kale muur meer, al heel lang iets voor op de
muur willen hebben, maar ja, wat??
Een schilderij, iets met behang? Uiteindelijk zijn
het 3 fotowandhouders geworden, waar ik steeds iets anders (nieuws)
op kan zetten. Het meeste had ik al wat er nu op staat,
alleen de vlinder heb ik mezelf in de voorjaarsvakantie 
kado gedaan. Verder nog een foto van het bloemstuk wat
ik afgelopen week bij Jolanda Nas 't Achterhuus
in Loerbeek heb gemaakt.

O ja, er zijn nog een aantal plekken vrij voor de
workshop chunks maken op donderdag 27 maart,
dus als je zin hebt, laat het me snel weten,
misschien tot donderdag!

1 opmerking:

  1. Anoniem5/03/2014

    Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Ontzettend leuk dat je een berichtje achterlaat! Ik hoop dat je mijn blog blijft volgen! groetjes Jolanda